خرید شارژ ایرانسل

در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکیست . شبی از سوز گفتم قلم را ، بیا بنویس غم های دلم را ، قلم گفتا برو بیمار عاشق ، ندارم طاقت این بار غم را . هنوز اون روز فراموشم نمی شه ، که با دست قشنگت روی شیشه ، کشیدی عکس قلبی و نوشتی ، واسه امروز و فردا و همیشه . بزرگترین متهم تاریخ کسی است که نمی دونه قلبش واسه کی می تپه . دلم با عشق تو عاشق شد ، تمام لحظه هایم بهترین شد ، ولی بی مهریت کار دلم ساخت ، دل تنهای من تنهاترین شد . همه نازند تو عزیز ، همه لوسن تو ملوس ، همه شیرین تو شکر ، همه قندن تو عسل . دوستی مثل جویدن آدامس میمونه که بعضی ها به خاطر شیرینیش ، بعضی ها به خاطر سرگرمی ، بعضی ها به خاطر بی مزگیش ، بعضی ها هم از روی علاقه اونو می جون . خرید شارژ همراه اول در افق در کنج خورشید ، بی صدا تنها نشستن ، در تکاپوی تو بودن ، بیقرار آشفته بودن ، رفتن و اینگونه بودن ، عاشق و دلسوخته بودن ، چشم را بر راه بستن ، انتظار امید بستن .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

12 تير 1393برچسب:, | 19:27 | تیموررضائی شهریور |